Kuka olen?

Pitäsikö aloittaa blogin kirjoittaminen? Kyllästynköhän siihen nopeasti? Mitä sinne oikein edes kirjoittaisin?

Tällaisia ajatuksia pyöri päässä, kun mietin blogin kirjoittamista, ja pyörii kyllä edelleen.

Osaanko mä? Oonko ihan tyhmä, kun edes yritän?

No, tässä sitä kuitenkin ollaan, ekaa juttua kirjoittamassa!

Olen siis 26 v. nainen Pirkanmaalta ja kahden karvakaverin yh-mamma!


Ammatiltani olen lähihoitaja, mutta kuukausi sitten jäin pois töistä ihan omasta tahdosta. Tuli sellainen olo, ettei pää enää kestä sitä hommaa, joten parempi on lähteä. Tällä hetkellä mietin, mikä minusta voisi tulla isona. :)

Päivät kuluu tällä hetkellä treenatessa, kissojen kanssa värkätessä ja ystäviä nähdessä. Sisältöä siis kaipailen elämään, ja se olikin yksi syy blogin perustamiseen.

Multahan löytyy myös toinen blogi Joulua sydämellä (klik!), jota päivittelen aina joulun aikoihin.

Blogiin tuun julkaisemaan tekstejä aina silloin, kun mielessä pyörii juttuja mistä haluan kirjoittaa.

Mulle saa myös laittaa viestiä ja ehdotuksia kirjoituksiin :)


Tervetuloa siis seuraamaan Christina Susanna blogia! ♥️

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Riitänkö tällaisena?

Ristiriitatilanteissa toimiminen - omien tekojen pohtiminen

Ulkopuolisten aiheuttamat paineet